yiğit adını koyçak bişi bulamadım o yüzden çizmem için beni gaza getiren agamın adını koydum

GENZO

Tartışma Alanı

💬 0

Okurların teorilerini, tepkilerini ve düşüncelerini paylaş.

Tartışma alanı henüz sessiz.

İlk teoriyi, tepkiyi veya favori sahneni sen paylaş.